Arbodienstverlening

Ons team

CAMACE werd in 2001 opgericht vanuit de overtuiging dat casemanagement gedreven verzuimbegeleiding een belangrijke succesfactor is voor geslaagde re-integratieprojecten en bijdraagt aan schadelastbeheersing binnen het werkgeversdomein Sociale Zekerheid. Vanzelfsprekend spelen preventie en aandacht voor arbeidsomstandigheden een grote rol in het behoud van gezondheid en vitaliteit. De overgang naar een gecertificeerde arbodienst was dan ook een kleine stap.

Ons team

Audrey Cramers

Bedrijfsarts
Mijn naam is Audrey Cramers, Limburgse van oorsprong en woon nu in Apeldoorn. Ik hou van een flinke portie gezelligheid en een goed glas wijn. Sinds 2014 ben ik geregistreerd bedrijfsarts. Graag heb ik fijn contact met mijn cliënten en opdrachtgevers. In mijn werk streef ik ernaar om zo duidelijk mogelijk advies te geven aan werkgevers en werknemers. Naast mijn functie als bedrijfsarts, ben ik ook praktijkopleider voor artsen in wording. Twee mooie uitdagingen.

Boudewijn op ’t Hoog

Bedrijfsarts
Aangenaam, ik ben Boudewijn en woon in Nieuwersluis met mijn vriendin en onze zoon. Ik sport graag. Je kan me dan ook regelmatig vinden op de padel- of golfbaan. Voorheen was ik huisarts, hierdoor ken ik de behandelende kant van een zieke werknemer. Inmiddels werk ik met heel veel plezier bij CAMACE en ben ik nog steeds blij met de overstap naar verzuimbegeleiding. Want in deze warme organisatie kan ik op een mooie manier iets betekenen voor mijn cliënten. Heb je vragen of begeleiding/advies nodig? Ik help je graag.

Claudia van der Sluijs

Casemanager
Hallo, ik ben Claudia van der Sluijs. Voor ontspanning ga ik graag op wintersport met ons gezin en ben ik bij aangenaam weer graag in de natuur. Ook ben ik graag creatief bezig, wat zich uit in schilderen en handwerk. Als casemanager ondersteun en adviseer ik met plezier medewerkers, leidinggevenden en HR bij verzuim. De zakelijke insteek gecombineerd met een empathische, doelgerichte aanpak maakt mijn werk uitdagend. Ik ben ondernemend, enthousiast, proactief en zoek graag naar kansen die benut kunnen worden.

Carmen van Aert

WIA Casemanager
Ik ben Carmen van Aert. Naast mijn werk ben ik graag in de fitness, bezig met yoga of doe ik leuke dingen met vrienden. Als casemanager heb ik een leuke combinatiefunctie van poortwachter begeleiding en WIA management. Ik krijg energie van advisering en uitvoering op het gebied van sociale zekerheid. Recent heb ik de opleiding Risk Management Sociale Zekerheid afgerond, ik blijf mezelf namelijk graag ontwikkelen.

Hennie van de Kraats

Procesbegeleidster
Grote kans dat je mijn naam herkent. Want ik ben één van de gezichten achter de telefoon, mail, planning en zoveel meer administratief werk binnen CAMACE. Als procesbegeleidster / medisch secretaresse heb ik voor iedereen een vriendelijk woord aan de telefoon of een aardige tekst in de mail paraat. Graag wil ik dat degene die mij ziet, spreekt of mailt, daar een goed gevoel aan overhoudt. Dáár ligt voor mij de passie in mijn werk.

Maaike van Beveren

Arbo Arts
Ik ben Maaike van Beveren, getrouwd en trotse moeder van twee kinderen. In mijn vrije tijd lees ik graag een boek, hou ik van dansen en begeef ik me graag in de natuur. Voorheen werkte ik als arts bij het UWV en in het verpleeghuis. Deze ervaring komt bij mijn functie als arbo-arts goed van pas. Mensen terug begeleiden in hun kracht, is mijn grote passie.

Maria van den Brink

Directeur, Senior Casemanager
Mijn naam is Maria van den Brink. Ik breng graag tijd door met mijn gezin. Voor mijn ontspanning speel ik regelmatig piano. Als directeur van CAMACE houd ik mij onder andere bezig met de dagelijkse aansturing van ons prachtige team. Het voelt als een groot voorrecht om elke dag weer onze klanten te bedienen met deze fijne collega’s. Ik ben enthousiast, ondernemend en betrokken. Deze eigenschappen komen goed van pas als ik als casemanager bezig ben met beleidsmatige opdrachten binnen het domein van sociale zekerheid.

Margriet Koers

Office Manager
Ik ben Margriet. Naast mijn werk spreek ik graag af met vrienden en vriendinnen of trekken we er met ons gezin op uit. Ik geniet van de indrukken tijdens het wandelen door mooie steden of gebieden. Als het even kan nemen we onze hond gezellig mee. Thuis ben ik vaak bezig. Zo zit ik regelmatig met mijn handen in de grond of schuif ik met de inboedel om het allemaal naar wens te maken. En ook op het werk zit ik niet graag stil. Want als office manager ondersteun ik alle collega’s met veel plezier op het gebied van financiële administratie, management info, inkoop, IT zaken, etc.

Santos Thakoer

Bedrijfsarts
Mijn naam is Santos Thakoer. Mijn motto is ‘beter voorkomen dan genezen’, wat naadloos aansluit bij mijn functie als bedrijfsarts. Want ik streef er graag naar om – samen met mijn klanten – de gezondheid van werknemers te bewaken en te stimuleren. Aandacht voor het welzijn van personeel, blijft een topprioriteit voor werkgevers. Bij elk bedrijf, in welke branche ook, zijn het uiteindelijk de werknemers die het verschil maken. Zorg je als werkgever goed voor je werknemers, dan zorgen zij omgekeerd goed voor het bedrijf en haar clientèle. Zo simpel is het.

Stefanie Henken

Casemanager
Mijn naam is Stefanie Henken en woon in Barneveld. Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin en vriendinnen. Daarnaast speel ik graag piano, houd ik van winkelen en dansen en doe ik aan CrossFit. Na een aantal jaar op het gebied van HR en verzuim binnen de zorg gewerkt te hebben, werk ik nu met veel plezier als casemanager binnen dit team, waar ik de werkgever én de medewerker binnen het verzuimproces ondersteun en adviseer.

Heb je een vraag of wil je graag met ons in contact komen?

Neem contact met ons op door een bericht te sturen of te bellen.